Informacje

Kontakt

Pracownia Złotnicza

Głogowska 115

60-244 Poznań

NIP:
7791007627
REGON:
632274403
E-mail:
Telefon:
508-378-042

O sprzedającym

Witamy państwa bardzo serdecznie.

Wykonujemy biżuterię złotą z powierzonego lub własnego materiału oraz naprawy w złocie i srebrze. Posiadamy wieloletnie doświadczenie dzięki czemu nasze prace cechują się estetycznym, oryginalnym wyglądem jak i profesjonalnym wykonaniem.

 

Zapraszamy do odwiedzenia naszego sklepu.

PRACOWNIA ZŁOTNICZA

Dariusz Palacz

ul. Głogowska 115

60-244 Poznań

 

Godziny otwarcia sklepu:

pn - pt 9.00 - 17.00

sobota 9.00 - 13.00

www.pracowniazlotnicza.pl


Obrączki oferowane przez naszą firmę:

www.obraczki.com.pl


Asortyment naszego sklepu:

www.iza-odlewnia.pl


Szczegółowe informacja oraz ceny pod numerem tel. 508-378-042 lub 61-866-33-24 


Płatność/dostawa

Odbiór osobisty pod adresem:


PRACOWNIA ZŁOTNICZA

Dariusz Palacz

ul. Głogowska 115

60-244 Poznań

 

Odbiór osobisty po wcześniejszym ustaleniu.

W godzinach otwarcia sklepu:

pn - pt 9.00 - 17.00

sobota 9.00 - 13.00


Przesyłka:

 

Koszt wysyłki znajduje się przy towarze.

W przypadku zakupu wielu towarów kupujący ponosi jeden koszt przesyłki,

ustalany indywidualnie.

Czas realizacji zamówienia wynosi od 24h do 14 dni roboczych w zależności od towaru.

Dłuższy termin realizacji dotyczy głównie wyrobów wykonywanych na zamówienie.

Kupujący jest na bieżąco informowany o terminie realizacji zamówienia.

 

 

 

Regulamin

1. Sklep internetowy pracowniazlotniczat.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.pracowniazlotnicza.pl. Właścicielem sklepu internetowego jest firma:

Pracownia Złotnicza
ul. Głogowska 115
60 - 244 Poznań
NIP: 779-100-76-27
Regon: 632274403

2. Wszystkie ceny podane na stronie pracowniazlotnicza.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

3. Wszystkie produkty oferowane w sklepie pracowniazlotnicza.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

4. Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon lub Fakture Vat.

5. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą wyspecjalizowanych firm. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy podawanymi przy składaniu zamówienia.

6. Możliwe są następujące formy płatności:

  • Przelewem. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru w naszym magazynie, wysłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego. Jak tylko pieniądze wpłyną na nasze konto, paczka jest pakowana i wysyłana.
  • Gotówką - przy odbiorze osobistym po wcześniejszym uzgodnieniu szczegółów.

 

7. Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Informuje on ile dni roboczych zazwyczaj upływa od momentu potwierdzenia zamówienia do chwili skompletowania zamówionego towaru i przygotowania go do wysyłki. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie najdłuższego z czasów podanych dla zamawianych produktów. Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się z kupującym, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia.

termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy + czas realizacji przelewu

8. Przesyłki są dostarczane firmą kurierską lub za pośrednictwem Poczty Polskiej - zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki z naszego magazynu. Sklep nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane niewywiązaniem się przez firmy dostarczające towar z umów obsługi przewozowej.

9. Zamówienia złożone po godzinie 15.30 będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

10. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu.

11. Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

12. Informacje znajdujące się na stronach internetowych pracowniazlotnicza.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.

13. Zespół sklepu pracowniazlotnicza.pl dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością.

14. Nabywcą (zwany również „Klientem") dokonującym zakupów w sklepie internetowym pracowniazlotnicza.pl może być pełnoletnia osoba fizyczna albo przedsiębiorca.

15. Przedmiotem transakcji w sklepie internetowym pracowniazlotnicza.pl są towary uwidocznione na stronach WWW sklepu internetowego pracowniazlotnicza.pl w chwili składania zamówienia, z zastrzeżeniem pkt 17 niniejszego regulaminu.

16. Niektóre z oferowanych towarów mogą być w danej chwili niedostępne. W takim przypadku Sprzedawca nie jest związany ofertą kupna, zaś pracownik Sklepu niezwłocznie informuje o tym fakcie Klienta.

17. Zamówienie można złożyć korzystając z formularza na stronie www.pracowniazlotnicza.pl, jak również w drodze poczty elektronicznej, telefonicznie lub bezpośrednio w siedzibie Sprzedawcy.

18. Zamówienie potwierdzane jest przez Sprzedawcę telefonicznie i/lub w drodze poczty elektronicznej w terminie 48 godzin. W razie braku możliwości uzyskania od Klienta faktu potwierdzenia uprzednio złożonego zamówienia w terminie 5 dni roboczych od momentu jego złożenia, w wyniku okoliczności za które Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności w przypadku podania przez Klienta błędnego numeru telefonu lub adresu e-mail, uważa się, że zamówienie nie zostało potwierdzone oraz że nie wywołuje ono jakichkolwiek skutków prawnych.

19. Złożenie zamówienia przez Klienta równoznaczne jest z upoważnieniem Sprzedawcy do wystawienia faktury VAT bez konieczności uzyskania podpisu Klienta.

20. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą stanowić podstawy reklamacji nabytego towaru.

21. Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Z 2000, Nr 22, poz. 271 ze zm.) Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży konsumenckiej zawartej ze Sprzedawcą (sklep pracowniazlotnicza.otwarte24.pl), bez podania w tym zakresie przyczyny odstąpienia. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić na piśmie.

22. Termin dla odstąpienia od umowy sprzedaży konsumenckiej wynosi 10 dni i liczy się od momentu odebrania towaru.

23. Ustawowe prawo odstąpienia od umowy sprzedaży konsumenckiej zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w wypadkach:
a) świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu, w szczególności w przypadkach zamówień realizowanych na specjalne zamówienie Klienta, lub ściśle związanych z jego osobą,
b) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone.

24. Jeżeli w wyniku odstąpienia przez Klienta od umowy sprzedaży konsumenckiej okaże się, że towar jest zniszczony lub w jakikolwiek inny sposób obniża jego wartość na skutek okoliczności za które Klient ponosi odpowiedzialność, Sprzedawca może domagać się od Klienta stosownego odszkodowania w tym zakresie.

25. Klient korzystający z ustawowego prawa odstąpienia od umowy powinien dostarczyć Sprzedawcy towar, jednocześnie zwracając dowód zakupu, kartę gwarancyjna oraz inne przedmioty, które otrzymał od Sprzedawcy w wyniku wykonania danej umowy.

26. Sprzedawca dokonuje na rzecz Klienta zwrotu kwoty pieniężnej równej cenie towaru w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania od Klienta podpisanej przez niego faktury korygującej. Zwrot ceny następuje na rachunek bankowy podany przez Klienta albo w drodze przekazu pocztowego, wysłanego na adres wskazany w zamówieniu.

27. Poniesione przez Klienta koszty odesłania towaru do Sprzedawcy, jak również uprzednio poniesione koszty przesyłki towaru do Klienta, nie podlegają zwrotowi przez Sprzedawcę.

28. Wszystkie wymienione towary oraz nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich podmiotów.

29. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie pracowniazlotnicza.pl. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

Inne

W razie jakichkolwiek pytań lub problemów jesteśmy do Państwa dyspozycji.


e-mail: bizuteri@icpnet.pl

tel. 508-378-042

 

Lub pod numerem stacjonarnym w godzinach od 9.00 do 17.00

061-866-33-24

 

Życzymy udanych zakupów!!!